LostTears

Alla inlägg under mars 2009

Av Emelie - 29 mars 2009 23:25

Klar med tentan skööönt :D kan nu umgås med älsklingen o hans son utan att behöva oroa mig för att tentan skall bli klar i tid :)

Av Emelie - 21 mars 2009 20:25

Gillar inte att underliggande rädsla visar sig i mardrömmar:/ Hade en hemsk i natt blev jätte skärrad, jag har nu haft 2 mardrömmar det senaste halvåret innan dess var det flera år sedan. :O tur att älsklingen alltid sovit bredvid mig annars hade jag aldrig somnat om igen utan gått upp för morgonen :/ Älskar dig Robin och är så lycklig att du är så förstående och tröstande och finns där för mig när jag verkligen behöver dig <333

Av Emelie - 21 mars 2009 20:22

Jaha denna vecka som kommer får jag sitta varje ledig stund med tentan som ska lämnas in snart, får hoppas att det går bra. Annars har jag slutat VFU förra veckan blev förkyld efter o sen började det bli bättre men nu känns det som om jag blivit förkyld igen elr typ aldrig blivit helt kvitt förkylningen. Lite jobbigt att vara sjuk men får vara glad att det bara är förkylningar.

Av Emelie - 11 mars 2009 21:20

Jaha besökte akuten idag då da. som tur var det inget allvarligt:D:D men väntar fortf på mina senare provsvar :/ hoppas det inte heller är allvarligt elr ja det är det väl i vissa situationer nu redan, men hoppas allt löser sig bra:D hej svejs

VFU

Av Emelie - 9 mars 2009 21:42

VFU-verksamhets förlagd utbildning idag. Nice var det men jag känner nu att jag är helt slut:O och imorn skall jag gå upp ännu tidigare :O ojoj men det är ju kul att träna in lärarrollen och det är alltid roligt att sjunga, pyssla, rita osv:P

Ovido - Quiz & Flashcards