LostTears

Alla inlägg under mars 2010

Av Emelie - 31 mars 2010 19:01

Ja, första dagen som förlovad :) Har inte riktigt sjunkit in ännu. Haha sättet och händelserna kring när robin gav mig ringen var väldigt roligt. Jag kan säga det var typiskt mig och Robin, och jag blev verkligen överraskad. Vi hade båda väldigt roligt, inget stelt och tillgjort haha mys! Älskar dig Robin <333 Inte gjort så mycket annat idag gått lite ärenden, är trött nu, blir tidigt i säng ikväll. Natt Natt

Xx Ems xX

Av Emelie - 31 mars 2010 09:20

Jag är förlovad :D 30-03-10 mellan 22:00-22:18. Jag kan säga så här, jag kommer minnas det resten av livet, haha men vet inte om det är något jag bör berätta för barnbarnen XD haha. Älskar dig Robin <333

Av Emelie - 28 mars 2010 22:09

Fredags: Hämtade Veran i sthlm och shoppade lite, sen åkte vi hem till mig och älsklingen kom. Vi hade otroligt trevligt och Robin och Veran busade som två små ungar haha XD Sen spelade vi alla kort, med moster, mamma, syrran och hennes p-vän.


Lördags: Shopping på stan, Förlovningsfest, och sen massa små saker, film, och skitsnack XD


Söndags: Älsklingen åkte hem och Veran och jag Shoppade på stan, ja igen haha. Sen åkte vi och åt pizza och gick sen hem tillsammans med Robin och John och Veran och John busade massor, sötnosen. Sen drog vi till Verans kusin och sen hem och nu sitter Veran och ser på film och jag har precis pluggat.


Otroligt Trevlig helg! Men fortfarande en dag kvar innan Veran åker hem så vi har fortfarande tid att ta igen, mera skitsnack i kväll när det bara är vi två. Tjejsnack! XD


Natt Natt

Xx Ems xX

Av Emelie - 26 mars 2010 09:30

Idag ska jag möta Veran i sthlm :) Sen SHOPPING :D yeah! Ska åka om någon timme typ.


Tandis idag oxå, förhoppningsvis sista lagningen på några år :o Smarta jag tänkte att OH jag kan köpa något gott att äta till frukost efter jag varit hos tandläkaren, JO visst om jag vill åka till akuten med avbiten tunga eller läpp, lyckat! Bedövad halva vänster sidan av ansiket, örat, liten del av kinden, hakan, läppen och tungan! Biter mig lite i tungan när jag pratar elr sjunger, så får hålla tyst tills bedövningen släpper kring tolv :O Men som tur är så ska jag ju inte prata förrän 12:15 med Veran :D Bara jag inte stöter på någon jag känner på tåget, då tror dem väll jag är otrevlig:P Hade lite svårt att svälja förut oxå, men det har släppt lite nu. Jaja nu ska jag lyssna på lite musik och spela lite spel tills jag ska åka :P Ha en trevlig dag! Xx Ems xX

Av Emelie - 25 mars 2010 13:55

Nu har jag gjort om lite på min blogg, hoppas ni gillar det. Blå är ju min favorit färg, men jag har också alltid förknippat LostTears med den blåa färgen så här äntligen en blogg bakgrund jag blivit ordentligt nöjd med :) Xx Ems xX

Av Emelie - 25 mars 2010 10:16

Ja då var det Torsdag. Inte så lång sovmorgon jag fick, då jag blivit van att gå upp tidigt så har vaknat ungefär varje halvtimme sen halv nio. Sen ringde älsklingen strax efter halv tio och tyckte jag skulle gå upp haha. Nu är jag uppe. Borde plugga så slipper jag det i helgen när veran är här. Men jag har ju hela dagen på mig så behöver ju inte sätta mig just nu med allt. Ska nog göra läxan om den pedagogiska dokumentationen nu i alla fall. Den andra läxan är ju lite längre måste ju läsa en bok och en text och skriva en frågeställning utifrån texten och reflektionstext om det. Men nu ska jag äta frukost först. Ha en trevlig dag! Xx Ems xX

Av Emelie - 24 mars 2010 12:45

Idag har vi varit lediga typ, ja var iväg på fältstudier på morgonen och nyligen så städade jag brorsans rum, SJUKT mycket damm stora som mandariner nästan usch:O Nu tänkte jag varva ned lite framför datorn med ett glas saft och lite data spel:P I helgen har syrran förlovningsfest och dessutom kommer min underbara Veran ned och hälsar på mig. :D Har saknat henne <33 Men men nu ska jag spela lite ha en trevlig dag! Xx Ems xX

Av Emelie - 22 mars 2010 21:04

OMG vad jag var trött i dag i skolan, sov såå dåligt inatt. Vaknade flera gånger och då kändes det som jag inte ens somnat, var varken trött eller pigg mer något mellanting. Sen ringer Älsklingens klocka halv sex o då har jag sovit i 5 ½ timme o vaknat till och från. Men när älsklingen gick så somnade jag bums och sov en timme till innan jag blev tvungen att gå upp. Efter lunchen fick jag ont i mina axlar o nacke igen o då blir jag oxå trött så det gjorde ju bara allt mycket värre. Jag ville bara lägga ned huvudet på bänken och sova, har bara varit så trött en gång tidigare i skolan (högskolan) och då hade jag sovit dåligt med tror jag. Usch och fy och blä jag visste inte ens hur jag skulle orka gå hem. Men sen när jag kom ut och fick friskluft och kom hem och värken i axlarna släppte blev jag pigg. Men nu efter det varma badet är jag seg igen. Blir tidigt i säng i kväll! Måste ju dock läsa ännu mer litteratur men har börjat lite på den för en stund sen, det är ca 100 sidor det är inte så farligt jämfört med dem böckerna på 300 sidor x3 böcker som vi hade i helgen att läsa. Aja jag bara klagar :P Så fungerar det att plugga på högskolan, mata in kunskap. Natt Natt Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards