LostTears

Alla inlägg under februari 2009

Av Emelie - 28 februari 2009 19:41

Idag gick Robin hem från att ha sovit här några dagar, saknar honom redan Älskar dig min sötnos

Upptäckte att jag missat göra en del saker som jag borde gjort tidigare så får se hur det går..:/

Av Emelie - 24 februari 2009 16:58

Såg en snyftare idag med Tessan, den fick mig verkligen att tänka efter på djupet. Carpe Diem! Fånga dagen. Älska som du skulle dö imorgon. Jag kommer att för alltid Älska dig Robin, du gör mig till en bättre människa och framför allt får du mig att vilja bli en bättre människa. Du är en på miljonen och jag vill vara med dig för alltid! Du betyder allt för mig och jag skulle gå under om jag förlorade dig. Människan är skapad att kunna älska men det är också en akilleshäl, när man förorar en närstående elr sin älskade. Grät när jag tänkte på det, när hon i filmen får chansen att älska och sen tas den hon älskar ifrån henne och hon ska fortsätta leva utan honom. :'( Nej ush.


Älskar dig Robin från djupet av mitt hjärta du är min klippa. <3333333333

Av Emelie - 24 februari 2009 13:00

Idag hade vi en liten talkshow i skolan, intervjuer :P det gick väl bra hehe jag fick iafall beröm av läraren för att jag kom med bra saker och pratade mkt och verkar vara en effektiv elev:P att polaren sen ville geniförklara mig är en annan sak hahah;) ne tror inte riktigt det kanske:P hihi

Av Emelie - 23 februari 2009 15:57

Igår så somnade jag i Robins famn när vi såg på film och jag (som brukar vara vääldigt lätt väckt) vaknade inte förrän tidigt på morgonen och saknade min godnatt puss och orden jag älskar dig som vi gett varandra varje dag sedan vi blev tillsammans :P hehe men jag fick dem på morgonen istället :) Sedan busade vi lite efter frukosten uppe på hans rum och sen busade vi ännu mer nere i vardagsrummet hehe :) Det var kul men ansträngande:P sen följde älsklingen mig hem. Älskar dig min lilla Possum <333

Av Emelie - 22 februari 2009 17:45

Idag var älsklingen och jag o lämnade john (älsklingens son) till hans andra hem. Nu har älsklingen och jag en vecka på tu man hand:P förutom om man räknar bort mina timmar i skolan och robins framför fotbollen på teven:P Tisdag är det talkshow typ i skolan om tre stora pedagogiska tänkare elr nått sånt o jag ska va typ intervjuare så måste komma upp med riktigt bra frågor, har börjat läsa igenom boken idag men ska skriva klart allt imorgon när jag kommit hem. :)

Av Emelie - 19 februari 2009 21:28

Idag hade jag redovisning gick väl faktiskt bra fick lite beröm och läraren verkade nöjd :D Vi byggde kott djur idag och jag gjorde en råtta o sen lekte vi kull oxå :D Ja jag går på högskolan:P Det var ett exempel till det som vi gick igenom på lektionen hehe. Lite kul med variation iaffal.

Av Emelie - 15 februari 2009 13:08

Gav älsklingen sin alla hjärtans dag present strax efter tolv slaget :) Sötnosen fick en på morgonen oxå som kom ner i brevlådan :P Vi åt på kinarestaurang och jag fick de finaste rosorna av honom:) Vi spelade spel med familjen på kvällen och sen såg vi film tillsammans han och jag. Älskar dig robin <333 Den bästa alla hjärtans dag <3 

Av Emelie - 11 februari 2009 20:26

Robin sov här inatt det var trevligt som vanligt och jag blir bara mer och mer kär ihonom dag för dag:D Han är så söt och verkligen underbar. Så omtänksam och osjälvisk.  Du är bäst Robin <333

Ovido - Quiz & Flashcards