LostTears

Alla inlägg under februari 2009

Av Emelie - 9 februari 2009 19:42

hade en låång föreläsning idag, lite intressanta saker togs upp och vi fick utföra 2 snabba experiment. Såg när jag kom hem att jag fått svar om min tenta jag lämnat in och det var goda kommentarer och det verkar som jag klarade den:D hehe var lite orolig men det är jag ju alltid:P 

Av Emelie - 8 februari 2009 13:06

Jag har en rekomendation till ett lyckligt matliv, jo på mindre än 2 dagar har jag ätit mina top 3 favorit rätter och det var en ny upplevelse och väldigt gott:) haha åt i fredags nudelwook med kyckling och grönsaker, lördag åt jag korvstoganoff och ris till lunch och tacos till kvällen njam njam. Inte är det någon direkt onyttig mat så behöver inte känna att jag varit onyttig. Gott och trevligt och man behöver inte känna att man ätit tråkig mat:P så varför inte göra det fler gånger :) kan lägga till spenatsoppa och chilicorn carne som fortsättning på listan :D

Av Emelie - 4 februari 2009 23:49

Ja idag var jag i skolan på föresläsning och längtade hem till min säng. Var så trött gäspade hela tiden:P Imorgon är jag ledig skall sova ut då. Är nästan klar med tentan känns jätte skönt då kan jag ev få helgen ledigt och träffa älsklingen och hans son :D <33

Av Emelie - 4 februari 2009 23:48

Vill bara gratulera min underbara kompis Kim på sin födelsedag:) Grattis! :D

Av Emelie - 2 februari 2009 22:38

Jaha förutom att ha haft det underbart med älsklingen så har jag såklart PLUGGAT i helgen! :O Läste ut hela boken vi hade på 279 sidor och texten i läroboken och har börjat läsa på lös bladen jag har skrivit ut har en hel del kvar där. Känns däremot som det kommer gå bra att göra tentan fattar en hel del och börjar förstå hur arbetet skall se ut. Idag har jag pluggat hela dagen mest med att läsa klart boken och nu har jag inte ens någon inspiration kvar att öva på en liten läxa vi hade till imorgon vill hellre arbeta med tentan eftersom jag är så inne på det spåret just nu. Har typ en vecka på mig att göra klart den men känns som jag har börjat i tid för en gångs skull:) (förutom att jag började sent på programmet och fick mina böcker ännu senare, saker jag inte kunnat göra något åt) så känns det som jag börjat med arbetet i tid. :)

Av Emelie - 2 februari 2009 22:34

Har varit med Älsklingen hela helgen. Underbart att kunna umgås igen efter all sjuktid. Vi såg film, spelade spel:P , smaskade på god saker, myste och annat trevligt. :) Kändes fantastiskt att bara vara med varandra, det är verkligen jobbigt att vara ifrån varandra. Ser fram emot framtiden då vi kan träffas varje dag och umgås nästan dygnet runt när vi har lägenhet ihop:)        <333

Ovido - Quiz & Flashcards