LostTears

Alla inlägg under september 2010

Av Emelie - 29 september 2010 19:26

Skola imorgon, hoppas bara jag får sova och slipper rethostan som höll mig vaken flera timmar inatt som va :/ Vill inte bli sjuk nu heller när jag ska vara med älsklingen och lill sötnosen ihelgen, Jag har lovat lillsparven att vi skall gå till lekparken och gunga för det ville han göra sa han. Sen nästa vecka kommer min älskade veran på besök :D jaja ska fortsätta titta film nu :) Natt natt Xx Ems xX

Av Emelie - 27 september 2010 15:19

Ja droppade ju igår att jag är gravid :) Har idag påbörjat v. 14 +1 för er som undrar hur långt gången jag är :) Bebisen är beräknad till slutet av mars. Spännande :) Då blir vi oxå fem generationer :) Har inte riktigt fattat det ännu men det sjunker väl in i och med att tiden går och magen växer :P När jag låg inne på sjukan fick jag se bebben för första gången, helt otroligt! Magiskt var det :D Däremot eftersom det inte rikigt sjunkit in än kändes det mer som bebisen fanns i skärmen på ultraljuds maskinen än i mig hehe. Nu hoppas jag att allt flyter på och går bra, och inga mer jobbiga sjukhusbesök och jobbigt illamående. Xx Ems xX

Av Emelie - 25 september 2010 12:14

Hehe typ, brorsan skall ha släkten hit på middags bjudning för att han har fyllt år. Mamma har bakat pajer, en med köttfärs, en med kyckling, en med ost och skinka samt en med fetaost. Jummie :) Sen glasstårta hade hon gjort oxå. Spännande dag idag ;) Älsklingen är här med han är äntligen friskare så vi kan ses <3333 love you Robin <333 Xx Ems xX

Av Emelie - 15 september 2010 10:49

Varit lite off på bloggen. Mådde kasst i söndags kväll inget jag åt eller drack fick stanna kvar i systemet. Drog till akuten på måndags eftermiddagen och hoppades på lite dropp och sen hem igen men ajsing bajsing. Fick läggas in, suck. Överfullt så fick en korridor plats. Först bävade jag över att få dela rum sen säger dem att jag får sova i korridoren :O Men efter en natt i korridoren och en natt i sovsal tycker jag korridoren var bäst. Okej det var ljust och mycket spring men jag var helt däckad ändå. Andra natten inne på sovsal, suck. Snarkningar och måste anpassa sig efter dem som ville sova så kunde inte ha lampan tänd, samt alldeles för mycket dropp och alldeles för långa timmar för att kunna lämna prover (if u know what I mean) de hade råkat droppa lite snabbt och allt gick rakt igenom. Snacka om jobbigt natt, + att jag var vrålhungrig typ. Trodde jag kommit framåt i skolarbetet eftersom jag tog med det dit och fick en heldel gjort faktiskt men nu när jag kommit hem känner jag redan pressen. :O Xx Ems xX

Av Emelie - 10 september 2010 15:26

Fredag. Var nere på stan med älsklingen, käkade och letade present till brorsan :) Hittade en jätte fin present från mig och älsklingen :) Sen köpte jag lite fiskar till akvariet, lite guppys :) Nu sitter jag vid min dator och funderar på att vara lite mer nyttig och städa. Eftersom jag anser att jag var väldigt "nyttig" imorse och ringde massa telefonsamtal och fyllde i blanketter och gjorde lite homework :) Effektiv helt enkelt :) Trevlig helg! Xx Ems xX

Av Emelie - 8 september 2010 19:38

Rubriken är från en låt från en film hehe. Den är väldigt bra btw både på engelska och svenska :P Idag mår jag bättre än jag gjorde igår och förrigår då älsklingen fick passa upp på mig haha. Får se hur jag mår imorgon. Skola då. Älsklingen min har åkt hem idag oxå för nu har han sovit här sedan i söndags :) För mig får han gärna stanna längre men han vill umgås lite med sina polare oxå innan han får johnnyboy på söndag :) Jag ska nog kunna roa mig lite på egen hand :) Kan ju bland annat läsa ikapp mig i litteraturen och städa rummet hehe. Sen har jag ju börjat titta om på alla buffy säsonger så jag har en del att sysselsätta mig med :P Trevlig kväll Xx Ems xX

Av Emelie - 5 september 2010 10:02

I fredags var älsklingen här med sötnosen och jag bjöd dem på mat så vi fick umgås lite <333 Jag fick tre rosor av älsklingen och en gott och blandat påse. Så sött :D 


I går så var jag på stan med mamma och vi handlade lite och fikade/åt lunch, mycket trevligt :) På kvällen kom moster och vi satt och spelade lite Uno samt yatzy.


Idag skall jag tvätta och sen kommer älsklingen hit :D Som jag saknat honom <3333 Älskar dig robin! Så länge vi båda andas (och ännu längre)! Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards