LostTears

Alla inlägg under juli 2011

Av Emelie - 25 juli 2011 19:00

  Lille Liam   Sötnosen sover (gammla bilder)     Storebror och Lillebror, (nyare bilder) Liams smile efter att storebror pussat honom XD       Storebror drar vagnen :)

Xx Ems xX

Av Emelie - 4 juli 2011 18:34

Halloj, halloj, På lördag är det barndop så lär nog lägga ut bilder elr skriva ett inlägg då i alla fall. :) Har shoppat med älsklingen idag, och tro det eller ej, det var han som köpte kläder inte jag XD inte för att jag brukar shoppa ofta men ändå. Säger bara fy bubblan vad dåligt utbud av kläder här i stan och då menar jag KILL kläder och POJK kläder. Letade jeans men älsklingen idag, puh!! OCH  förra veckan shorts till Liam och två snåla hyllor med pojk kläder och typ 500 hyllor med flick kläder. Min kompis sa jag men tjej kläder är roligare, sant, MEN har man fått en pojk vill man ju ha pojk kläder! KÖP IN MER POJK KLÄDER! Eller ska små pojkar behöva springa i blöja på sommaren pga dåligt utbud! Har ingen bil och shoppar gärna hemma vid. jaja nu ska jag ta och fortsätta med servett vikningen av servetter till dopet, säger bara PUH gjort ca 10 st ska göra 50, är redan slut!

Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards