LostTears

Alla inlägg under april 2009

Av Emelie - 19 april 2009 11:59

Vill bara skriva ett inlägg till min underbara kompis Tessan :) Vi ses inte så ofta eftersom du bor så långt borta men du skall veta att du ändå finns mig nära. du är den vännen som aldrig sviker, som finns där när jag behöver dig o som betyder mer än du tror. Vi hinner inte alltid umgås så mkt när du är här men vänskapen består och andra bullar bli det när du fyller år:P hehe då ses vi igen under din fest/studentfest och då ska jag ha kommit på någon riktigt bra grej som du skall göra eftersom du inte klarade 2 månader ;) haha det lutar åt rosa hår:P Älskar dig gumman du är den som aldrig sviker <333

VFU

Av Emelie - 18 april 2009 12:11

Jaha då e de dags för VFU igen då och ta vara på de vi lärt oss i teorin ute på praktiken. 2 veckor på förskolan:) nice nice :) mindre nice är då att jag har typ 3-4 böcker att läsa ut och börja på en tenta:/ och allt skall vara klart strax efter VFU:n ........

Av Emelie - 7 april 2009 21:56

Har börjat med min halvdåliga vana igen:/ Att när jag ska plugga så börjar jag istället städa... Varför jag städar är för att det ligger typ på samma nivå som att läsa läxor, de är bägge viktiga:P skulle jag istället sitta vid teven eller datorn skulle jag få dåligt samvete bara för att jag suttit bort tiden:P hehe

Av Emelie - 4 april 2009 15:47

Idag känner jag mig väldigt glad:) det känns som det mesta dåliga håller på att vända :D Älskar min Robin och alla andra som betyder <3

Ovido - Quiz & Flashcards