LostTears

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emelie - 21 augusti 2012 13:22

Just nu har vi riktiga lata dagar här hemma, njuter av ledigheten. L ska börja invänjas på förskolan igen nästa vecka så då ska jag vara med. Sedan börjar skolan efter det, och det är två kurser parallellt, bl.a C- uppsatsen. Idag hade jag ovanligt med energi på morgonen och tränade 40 min på Wii. Sedan låg L och älsklingen och sov igen på förmiddags luren så då tittade jag dvd tills jag slumrade till i soffan. Så nu är all den där energin väck! Stora planer inför helgen :) det är kringelfestivalen och det blir tivoli för ungarna och musik för oss, samt loppmarknad om det är schysst väder! Trevlig dag! XxEmsxX

Av Emelie - 12 augusti 2012 18:32

Provar blogga via App i mobilen :) kan uppdatera lite om Liam som börjar bli så stor <3 han springer runt här hemma, klättrar på allt, öppnar dörrar, når allt och är en riktig busunge :)

Ovido - Quiz & Flashcards