LostTears

Alla inlägg under februari 2011

Av Emelie - 20 februari 2011 14:27

Var och handlade med Mamma, Moster och syrran igår. Trevligt Värre :D Jag "shoppade" massor utan att göra av med några pengar alls XD Mamma köpte mig ett täcke till Liams spjälsäng och Nalle Puh Baby påslakanset hade tänkt betala påslakansettet själv men mamma tog det. Skall ringa och höra när dem får in kudden som hör till täcket för den var slut. Sen köpte mamma en pump till barnvagnen som oxå är en pump till cyklar osv. Vi fick 4 pluppar till ventilen på b-vagns däcken, en babybox med saker i, weleda produkter och en blöjhink for free :D Gratis är gott :D Vi beställde även en ny madrass eftersom den gamla är lite liten till spjälsängen och dessutom lite nerkletad av john sedan han använde sängen. Sen måste vi nog köpa en ny luftslang till ena däcket eftersom det pös ut en del luft när vi pumpat den så det måste vara något fel på luftslangen. Har lite saker som behövs köpas som jag faktiskt inte tänkt på XD måste ju ha grejorna när han kommer sen, som ex blöjor, wipes, ev napp (finns ju både för och nackdelar med det) osv. Tur att man får så mkt erbjudanden, rabatter, och gratis prylar av företag :) hehe alltid kul. Tack för mig. Xx Ems xX

Av Emelie - 18 februari 2011 23:06

Lyssnar på min nya Taylor Swift skiva som jag fick av Älsklingen på alla hjärtans dag. Haft skola idag annars, gick som vanligt, sprang även ett ärende på stan och inte så mkt mer. Imorgon skall förhoppningsvis mamma jag och syrran ut och åka lite. XD


Taylor Swift- Better than revenge.


Natt Natt

Xx Ems xX

Av Emelie - 14 februari 2011 19:25

Alla <3 dag idag. Hittar inte mobil sladden så kan inte lägga in ngn bild just nu så den får vänta. Åt på restaurang med Älsklingen idag. Fick en skiva jag velat ha :D och blommor <3333333 Överraskade älsklingen med sin gåva oxå o det var inte ngt han väntat sig men blev väldigt överraskad och glad för den XD Köpte hem bakelser efter det till mamma och brorsan oxå.
Fick även godis av mamma och ett sött kort :D

Ska lägga mig och se film nu är trööött har sovit dåligt inatt. Natt Natt på er och ha en fortsatt trevlig alla hjärtansdag. Xx Ems xX

Av Emelie - 13 februari 2011 15:56

Igår var jag ner på stan med Älsklingen, mamma och Brorsan. Vi käkade och gick runt och kikade lite på babyprylar och mamma köpte en jättefin Mina första år bok till Liam :) Tack mamma du är bäst <333

Älsklingen åkte hem idag :( Vill vara mer med honom men jag har skola imorgon och han får sonen idag som dessutom är sjuk, hans pappa är oxå sjuk så det blir inte mkt till alla   dag firande förutom en lunch på stan och byte av överraskningar XD Vill inte dra på mig någon förkylning eller influensa nu när jag är gravid så, men har oxå skola igen på tisdag så hade kanske ändå åkt hem efteråt. Får träffa han igen och lillsparven till nästa helg om sjuklingarna där hemma är friska då och Robin inte blivit smittad. Xx Ems xX

Av Emelie - 10 februari 2011 21:43

Hehe sitter och ringer runt till folk för att få snacka lite o va social men ingen har riktigt tid och så lägger jag på och så ringer det och det står Tessan på mobilen :D Snacka om att jag blev glad :D Hon var på väg till karlstad och vi snackade under hennes resväg dit :) <333

Har annars haft skola idag hela dagen.

På måndag är det alla    dag. Robin och jag hade tänkt träffas på stan då john är på dagis och käka ute på restaurang. Det är vad vi tänkt oss än så länge, eftersom han har john i år igen så är vi lite flexibla. Har köpt en riktigt bra alla hjärtans dag present till honom i år hehe. Han tyckte inte jag skulle slänga ut så mkt pengar på honom som jag gjorde (fast han vet inte vad han får än). haha surprise XD

Xx Ems xX

Av Emelie - 4 februari 2011 20:16

Älsklingen och jag lagade lasagne idag, den blev riktigt god, och för att vara min första gång jag lagade det tyckte älsklingen att den var riktigt bra. Från första gången brukar man ju lära sig av sina misstag men från idag behöver jag inte lära mig något till nästa gång :) Mums. Har annars varit ute och åkt en sväng idag med älsklingen, lillkillen och tony. Nu sover lillkillen och Robin och jag har dags för egen tid, haha vilket just idag innebär att robin ska spela lite och jag ska plugga XD Natt Natt Xx Ems xX

Av Emelie - 3 februari 2011 20:35

Torsdag idag, gick till älsklingen och vi hjälptes åt att laga mat men jag gjorde mest. Han hackade lök och gjorde riset, så gjorde jag krovstroganoffen till pojkarna då och korvgryta till mig själv. För en gång skull riktigt stolt det blev Så himmla gott :D Fast hade jag ätit korvstroganoffen hade jag kryddat lite till o så men Robin gillade den som den var och eftersom han skulle äta den fick han bestämma. Men min korvgryta... finns inga ord, mums. Hade gärna ätit upp hela portionen jag gjorde men nuförtiden får jag ju bara i mig en portion, ändå sen jag blev på smällen i alla fall. Innan dess åt jag oftast två portioner, hur jag nu orkade det XD Nu kom älsklingen tillbaka från att ha nattat lill killen så nu är det dusch som gäller. Natt Natt- Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards