LostTears

Alla inlägg under maj 2011

Av Emelie - 17 maj 2011 08:25

Dagarna flyter ihop när man går hemma :) Fast egentligen så är jag inte helt mammaledig, pluggar ju fortfarande fram till 12 juni sen är jag typ mammaledig sommaren + ett halvår bortsett från 5-6 veckors praktik men eftersom älsklingen förhoppningsvis då precis kanske börjat jobba så ska ev min mamma få vara hemma med liam, vilket hon så gärna vill och dessutom var hennes förslag. Det är ju super att man kan överlåta dagar så där till andra är just pappan till barnet :P   Xx Ems xX

Av Emelie - 12 maj 2011 15:19

oj vad man får lite tid till annat när man är mamma. Hinner ju inte blogga :O Fast Lille mannen här hemma skriker antingen för att han är otroligt gasig eller hungrik (matvrak) så då får allt annat vara, så är det. Sen har jag ju skolan nu, en massa att plugga inför tentor. Skulle vilja göra så mycket annat, som att skriva på min berättelse, har plockat upp den igen nu när jag var mammaledig under praktiken. Får väl fortsätta skriva igen i juni när skolan är slut om jag får tid över, lillen sover ju inte lika mycket längre som han gjorde förut, nu är det vaken tid som gäller. Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards