LostTears

Alla inlägg under maj 2010

Av Emelie - 31 maj 2010 18:27

Idag har jag varit i skolan och har varit otroligt effektiv. :) Dessvärre har jag massa tankar som cirkulerar i mitt huvud som ger mig en massa huvudbry. Jaja till slut reder allt ut sig och jag får tankarna ur det där trassliga garnnystan som jag just nu försöker nysta om. Xx Ems xX

Av Emelie - 30 maj 2010 18:20

Du säger att du är min vän, ändå träffas vi aldrig. När jag frågar hur det är svarar du kort och ignorerar mig sen. Du säger att vi måste träffas ändå dyker du aldrig upp. Talar jag om mina framtida planer försöker du tala om för mig hur jag skall leva mitt liv. Det vi hade förut finns inte där längre. Vi har helt enkelt glidit ifrån varandra. Xx Ems xX

Av Emelie - 28 maj 2010 20:52

Mina nya kläder har kommit, inte riktigt nöjd eftersom färgerna är helt åt pipan fel (inte så att ja fått fel utan de inte kan se skillnad på tex grön och blå osv.). Men det skall väll funka, i värsta fall får jag färga om kläderna själv. Har annars bara varit i skolan, fixat i mitt tomma klädskåp och städat rummet och varit och köpt godis med mamma. :) Aja Xx Ems xX

Av Emelie - 27 maj 2010 19:44

- Pengar

- Lady Gaga - the fame monster (fått av älsklingen nu)

- Bones säsong 4

- Ghostwhisperer säsong 4

- Presentkort H&M (kan ju vara bra att ha)


Det är vad jag kommit på so far :P


Xx Ems xX

Av Emelie - 27 maj 2010 19:36

Torsdag idag, har varit i skolan och pluggat :) Sen kom jag hem städade ur min garderob, rensade bort för små kläder, och strök alla mina kläder som behövde strykas. Puh tog 2 timmar för 24 plagg. Kan säga så här: jag är ingen mästare på att stryka haha, så det tog tid :P Annars har jag inte hunnit så mycket mer idag. Ska plugga lite till imorgon bara och skriva önskelista, vad jag önskar mig när jag fyller år. Av morsan kommer jag få massa kläder som jag redan valt ut, förhoppningsvis kommer dem nästa vecka så jag kan ha dem på mig snart :)          Xx Ems xX

Av Emelie - 26 maj 2010 13:48

Den här veckan går extremt segt. :O Har varit i skolan på morgonen och ska snart tvätta. Är vrål hungrig så ska se till att äta något också.  Det gick bra i skolan, och i övrigt har det inte hänt något idag. En lugn dag alltså. Tänkte däremot jag skulle städa ur klädskåpet och ha lite saker i det istället eftersom det verkar som jag har någon ohyra där inne som  äter hål i mina kläder. Inte så kul när jag såg ett hål i min klänning som jag bara använt en gång. KUL. Aja ska tvätta om fem minuter, som tur är har jag redan sorterat tvätten. Oj vad mkt ord pip det blev nu, inget speciellt att berätta om idag en så länge alltså. Xx Ems xX

Av Emelie - 24 maj 2010 21:40

Har varit i skolan i dag, och det gick bra. Var bara himla trött. Har inte gjort så mkt annat idag. Kikat på videos och lyssnat musik samt gjort uppgiften vi i gruppen skulle gjort till imorgon. Saknar min älskling trots att vi var i helgen. Saknar lill spratten oxå, sötnosen som pratar mer än någonsin nu. Hela helgen satt han o sa Åka stooooooor Tut tut. Han ville åka tåg :) lilla tut tut ligger här ute i lekparken. Aja nu ska jag fortsätta se mcleods döttrar. Har börjat om med att se dem och ligger nu på säsong 3. Natt Natt Xx Ems xX

Av Emelie - 23 maj 2010 14:12

Nu har jag och älsklingen fått igång mitt internet ordentligt, så nu kan jag äntligen börja blogga igen :)  Jag kom på att våran tv box kanske kunde vara orsaken eftersom den var inkopplad i bredbandet, så föreslog det för Robin och han sa dra ut den och testa då. Så då gjorde jag det och så yes :) + att älsklingen uppdaterade lite saker på min dator som jag inte visste något om.

Ja kommer inte ihåg vad jag skrev sist om men haft en bra vecka med sol och värme. Skolan har gått bra och helgen var väldigt mysig. FF då mamma och styvfarsan drog till norrland lill brorsan drog till farsan så Robin och lill spratten kom hit och sov hela helgen. Johnisen Tyckte det var väldigt roligt, lekte mycket ute i lekparkerna (bättre utbud här än hos robin) sen busade vi alla tre och john hjälpte mig bygga lite på  spjälsängen han skulle sova i. Sen har vi alla ätit gott, sovit gott och haft en riktigt trevlig helg. Tråkigt bara att helgen gick så snabbt. Jaja nu ska jag försöka få tag i lite personer för en intervju (till skol arbete) nu när internet funkar som det ska.  Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards