LostTears

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Emelie - 1 maj 2010 16:16

Går dagen S(pip) sig rent ut sagt , och imorse väckte mamma mig runt halv åtta  av att hon hade så ont i magen och haft det i flera timmar. Försökte nå syrran hur många ggr som helst. Till slut fick mamma skjuts av grannarna till akuten. Jag och moster fick åka till sthlm och lämna klänningen jag sålt. Mamma fick veta att hon ska opereras om några veckor, det har med gallan och gallstenar att göra typ. Kom hem från sthlm och halva dagen har gått, trodde jag skulle göra ngt kul med älsklingen o hans kompis idag men det blir inte av och jag kommer sitta hemma hela helgen och tråka. Så typiskt när praktiken suger musten ur en med långa timmar, känns bra då att ha en helg som är rolig och stimulerande osv. Men nu kommer det resultera i att jag sitter och dväljer mig i ångest över den kommande tentan och alla böcker jag måste läsa. KUL! Plus att Tessan är i stan igen och om jag har rätt så kommer vi ännu en gång inte att hinna träffas innan hon åker tillbaka till Norge. Kul.. nu ska jag i alla fall dra och käka mat. Fast en bra grej, brorsan kom hem från Denmark i går och hade köpt med sig choklad hem till MOI, tyvärr inte bubbelchoklad, men jag kan säga att om jag skulle ranka chokladen, Svensk, dansk, norsk, och engelskt. Så vinner den svenska chokladen med hästlängder. SVENSK CHOKLAD ROCKS! Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards