LostTears

Alla inlägg under januari 2009

Av Emelie - 31 januari 2009 17:40

Ja då fick man böckerna igår då var det bara sätta igång med att läsa då. En hel bok ska läsas ut, har börjat på den men dock inte kommit långt. Läste sidorna i arbetsboken oxå så jag ungefär vet vad det handlar om. Känns väl okej nu vet ungefär hur jag skall göra men har lite frågor kring det och det värsta är att skriva ihop allt till en egen text och lägga in på datorn och disskutera det och vara nöjd över arbetet! :O Men det går nog bra  :)(får vi hoppas:P)

Av Emelie - 31 januari 2009 17:38

Kom hem till Robin igår efter att vi gått till affären. hehe då var vi bägge lite gnälliga hade ont i fötterna, axlarna, trött osv:P men så fort vi kom hem var det glada miner och massa mys:D Det härliga med att vara ifån varandra är att träffas igen:) ungefär som när man säger att det härliga med att bråka är att bli sams. Älskar dig Robin <333

Av Emelie - 29 januari 2009 21:50

Kärleken Spirar och imorgon skall jag äntligen sova hos Älsklingen, hoppas bara jag inte blir sjuk. Det har jag inte tid med har en tenta som ska göras och lämnas in så nix sjuk vill jag inte bli. Fast har klarat mig otroligt bra hittills då jag inte blivit sjuk när jag varit med Robin och pussat på Robin:P Inte blivit smittad i skolan, eller på bussen. Hehe :)

Av Emelie - 29 januari 2009 21:47

Skola idag gjorde inte så mkt. Pratade mest och inte så mkt mer. Gick väl bättre än förra gången känns det som, pratade lite mer. Bjöd lite mer på mig själv, hihi. Var ju ledig hela förmiddagen så denna dag har inte varit så pjåkig.

Av Emelie - 27 januari 2009 18:44

Idag var min första skoldag i skolan. Den var väl ungefär som det alltid är första dagen i skolan, lite blyghet och en del info att ta in. Kändes inte som att det var så jätte mkt idag. Tur de kanske:P då jag sovit 4 ½ h inatt:/ vaknade 4:15 och kunde inte somna om, vid halv sju gav jag upp och gick upp. Var inte så jätte trött i skolan men gick och la mig en stund när jag kom hem och nu är jag trött:P Ledig imorn lektionen inställd, då kan jag få sova ut imorgon:) Sen förhoppningsvis träffa älsklingen som ännu inte blivit särskilt bättre       :( <333

Av Emelie - 26 januari 2009 22:09

Imorgon börjar skolan kommer kännas konstigt med rutiner:O haha vill inte lägga mig men måste senast om en timme om jag ska orka gå upp imorgon. Städat förrådet idag, kanske inte så bra att lyfta kartonger med dem axlarna som jag har just nu:O bara jag inte vaknar med ont i huvudet elr nått imorgon. Har för övrigt bara rotat igenom gamla papper idag och tittat lite film inte så mkt mer. Saknar älsklingen min :*( Krya på dig så vi kan träffas snart. Älskar dig Robin <3  

Av Emelie - 25 januari 2009 14:59

Var på stan idag, tänkte att jag skulle fördriva dagen lite istället för att sitta inne. På stan köpte jag en pärm och platsfickor till mina nya papper och läxorna jag kommer göra och så. Köpte oxå en typ av loggbok som jag blivit rekomenderad att skaffa eftersom det kan vara till hjälp i studerandet. Hittade dessutom glasnagelfilar :D

Av Emelie - 25 januari 2009 10:48

Igår hade jag bestämt mig för att inte följa med till kusinerna på middag och kortspelarkväll, sen så tänkte jag aldrig tänker jag sitta och uggla en dag till utan något att göra! Så jag följde med och det ångrar jag inte, gott med tacos, mkt skratt och prat. Hade jag stannat hemma hade jag missat en trevlig kväll. Dessutom fick jag ju träffa älsklingen en snabbis då vi gick förbi hos honom på vägen dit. Krya på dig sötnos <333

Ovido - Quiz & Flashcards