LostTears

Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Emelie - 23 januari 2009 21:07

Ibland kan man förvåna sig själv.. Mådde pyton för jag hade ont i mina irriterande axlar och lite i huvudet därför, dessutom har jag sovit dåligt inatt vaknat hela tiden (vet ej varför) så efter att ha sett klart en serie ville jag muntra upp mig lite och började nynna på en sång jag hört i en film, efter en stund sjöng jag högt och tydligt (inte så ovanligt) men sen blev jag helt plötsligt jätte glad och talade om för alla i min familj att jag älskar dem. Jag vet att dem vet det och jag säger det rätt ofta till min mamma men jag sa det oxå till mina syskon. Haha min syrras första fråga var "vad vill du ha" haha. Älskar dig oxå syrran ;) haha. Att säga det kan faktiskt muntra upp andra männsikor, och för att inte säga en själv :) Inget fel med att berätta vad man känner, snarare tvärtom, vi bör säga det oftare till varandra :D (och då menar jag inte dem gånger vi verkligen vill ha något;)..)  Älska Mer och se vilken härlig respons :D

Av Emelie - 23 januari 2009 14:26

Jaha då var man och besökte högskolan idag och fick en massa papper, info och pennor:P men har lite böcker att köpa, samtal att ringa och papper att fylla i sen så:) Får nog skapa en kategori skolan där jag kan skriva ris och ros om hur det går för mig i skolan haha

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards