LostTears

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Emelie - 11 januari 2009 18:09

Vill bara tillägna ett litet inlägg till en underbar kompis som är rolig, snäll, omtänksam, rar och ja det mesta helt enkelt;) Kim du ska veta att du är en underbar person och vi är faktiskt mer lika än vad man tror:P Alladin- En helt ny värld inne på ica haha;) det skrämde mig lite för då upptäckte jag hur lika vi var haha. Stor Kram till dig :D

Av Emelie - 11 januari 2009 17:42

Robin och jag hade inte träffat varandra tidigare innan vi fick kontakt med varandra via internet, konstigt nog! Läs det här så förstår du varför.

- Min pappa och min farbror känner Robins pappa sedan tidigare, och har gemensamma polare.

- Min mosters man visste vem robins pappa var

- Robins föräldrar var till och med på min farbrors bröllop.

- Robins fotbollslag han spelade i som yngre spelade matcher i fotboll mot min Kusins fotbollslag.

- Robin och min lille bror Robin gick i samma skola under några år så han visste vem min lillebror var.

- Robin klev av bussen på den busshållplatsen där jag klev på under ca 2-3 års tid.

- En av Robins gammla lärare har jag via min syster träffat flera ggr och varit hemma hos.

- Robins familj har bott ett stenkast från mina kusiner hela sitt liv typ

- Robin och min ena kusin gick på samma gymnasium.

- Robins syrra och min farbrors sambo arbetar på samma arbetsplats (ingen stor arbetsplats).

- Robins syrra och min syrra bodde ett tag i typ portarna bredvid varandra.

Det finns säkert ännu fler men kommer ofta på fler med tiden. Som sagt Om Ödet får bestämma.

Av Emelie - 11 januari 2009 17:18

Jag och Robin har varit tillsammans i lite mer än 6 månader och jag känner mig fortfarande nykär, Härligt! Kärleken är allt bra spännande, Robin är helt underbar och det är inte konstigt att jag älskar honom.

  Vi träffades genom att vi tog kontakt via internet (inget jag skulle rekomendera eftersom det kan vara farligt) men vi pratade länge med varandra innan vi träffades tillsammans med våra kompisar ungefär mitt i stan då vi bägge bodde på samma ställe. Vi blev inte tillsammans utan blev först kompisar och det var vi i lite mer än ett år innan vi blev tillsammans <333

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards