LostTears

Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Emelie - 17 januari 2009 19:55

Idag hade morsan fest oj oj hehe mycket god mat, cheescake och gott att dricka. Trevligt sällskap men höll tal gjorde jag oxå det var lite jobbig att stå inför alla..Höll i frågetävlingen om mamma gjorde jag oxå det var lite kul att se vem som vann:) Nu är jag trött och vill helst dra mig undan in på mitt rum och bara slappa och prata med älsklingen via datorn eftersom han åkte hem idag. Dock måste jag hjälpa till lite till med städningen efter festen så måste gå och göra det nu.....Ha en resterande Trevlig Helg Allesammans!

Av Emelie - 17 januari 2009 19:52

Sökte till lärarutbildningen för er som vill veta:P men kommer jag inte in så får jag söka i höst igen. Men skönt om jag kommer in nu, då sparar jag ett halvår hihi och sen så slipper jag försöka få jobb nu vilket känns helt omöjligt efter den där finanskrisen elr vad det var..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards