LostTears

Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Emelie - 13 januari 2009 20:48

Idag var jag på stan med mamma och min styvpappa, jag hämtade ut mitt ny ID-kort, oh my haha vilken bild den ser ut att ha blivit i hop tryckt, haha obeskriviligt! Men hur stor andel gillar bilden på sina id kort egentligen, inte många som jag känner...vem blir egentligen nöjd med första bilden man tar på sig själv? Hur många behövs inte för att jag skall bli nöjd haha;) Fikade också på stan och kikade efter en ny bra bok jag blivit rekomenderad men hittade den inte tyvärr. Idag har jag försökt sysselsätta mig själv hela dagen för att slippa sakna älsklingen så mkt. Jag har dessutom börjat skriva på en ny berättelse eller fortsättningen på den första kanske jag skall säga:D  Idag har dagen bara handlat om mig känns det som, jag har sysselsatt mig själv för att inte bli uttråkad och det känns som när man var yngre och försökte roa sina kompisar som var på besök men istället har jag fått roa mig själv som om jag skulle bli uttråkad och gå hem som kompisarna gjorde när man gick i lågstadiet:O Jag me my... Imorgon skall allt inte handla om mig.. utan min mamma som fyller jämt! Grattis Mamma i förskott!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards