LostTears

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Emelie - 12 januari 2009 20:00

Just nu känner jag mig som en spindel, om jag inte kommer på någon aktivitet snart kommer jag att klättra på väggarna! Har varit sjuk i några dagar och därför hållit mig inne och med det också varit ifrån min pojkvän i snart en vecka!! Jag har träffat honom i ca 5 min i veckan men vi har inte umgåtts något för att han inte skulle bli sjuk och spec inte hans son. Men som vanligt börjar jag bli bra igen men nu är han sjuk.. såå Typiskt! Det är ju influensa tider så det är väl något man får räkna med men jag har gått ca en vecka utan att egentligen ha något att göra och nu börjar det ta ut sig. Jag är så sysslolös att jag snart klättrar på väggarna. Nu får jag vänta ännu några dagar innan jag får träffa älsklingen och det finns inte direkt några kompisar jag kan ringa. Mina två närmaste vänner bor inte direkt nära! det bor inte ens i samma landskap:( Alla andra vänner jobbar eller går i skolan så kan inte träffa dem heller bara så där:/ Har ialla fall gjort något nyttigt idag städade mitt rum. (Det behövdes!) När syrran bodde hemma behövdes det en snö skyffel för att komma in i rummet och mitt rum var alltid väl städat. Så fort syrran flyttade överfördes hennes oreda till mig och nu är mitt rum den nya soppstationen:O

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards