LostTears

Alla inlägg under januari 2009

Av Emelie - 10 januari 2009 22:37

Något jag funderat på är hur man med tiden lär sig att tycka om och uppskatta sådant man aldrig gillat tidigare, som en speciell maträtt eller dylikt. Jag har på senaste åren fattat tycke för dikter, jag fastnar lätt för bra dikter och har själv börjat skriva en del. Konstigt nog avskydde jag det för några år sedan, tanken på att skriva en dikt för att det ingick i betyget fick mig att gråta, så mycket avskydde jag det. Jag var helt säker på att det skulle förstöra mitt betyg. Det gjorde den som tur inte men jag fick heller inget höjdar betyg på den, kanske för att den bestod av 4 korta rader och rimmade inte för fem öre.

Av Emelie - 10 januari 2009 17:58

Ett nytt år, en ny start! En chans att lägga allt det gamla bakom sig och börja om på ny kula.

  Ett helt nytt år med älsklingen att se fram emot! Förhoppningsvis går året ungefär som planerat med ett jobb och sedan börja plugga (som är en ny idé som etsat sig fast i mitt huvud). Härliga stunder med vännerna och familjen och önskningar som går i uppfyllelse är något jag önskar av 2009! Nya nyårslöften (inget allt för överdrivet) som jag förhoppningsvis kan uppfylla ännu ett år. Jag känner att jag äntligen har lite kontroll över mitt liv då jag äntligen vet vad jag vill göra. Nice :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards