LostTears

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2010

MVC

Av Emelie - 12 oktober 2010 18:49

Var på MVC idag fick prata lite med läkaren, lät bra. Älsklingen följde med och sen drog vi ned på stan och gick lite ärenden. Saknar min älskling men skall nog dit till helgen så då får jag också träffa sötnosen :) Saknar dem båda :D Men har skola imorgon och sen måste jag rikta in mig på pluggandet.


 
 
Ingen bild

syrran

12 oktober 2010 21:09

håller med sis, folk som inte känner en kan enbart hålla snattran, vet att det går en massa dumma rykten om mig också på stan, och jag tror jag vet vem/vilka som spridit ut dem..men vet du varför folk sprider rykten sis... jo för att dom inte har något liv och då vill förstöra nån annans eller för att dem är avundsjuka på nåt man har som inte de själva har, vet exempelvis att det finns dem som är avis på oss för att vi har en fin och bra familj med föräldrar som älskar och bryr sig om oss, sen finns det ju dom som bara sprider ut dem för sitt höga nöjes skull oxå.

Emelie

13 oktober 2010 14:50

precis håller med dig. De behöver skapa drama i sina liv, tyvärr går det ut över andra. Synd bara att folk inte växer upp.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 september 2012 22:29

Ligger i sängen, aptrött. Vill sova, kan inte sova. Robin ligger nämligen på akuten för att någon small in i hans vad/dåliga knä på fotbollen idag. Väntar på svar från röntgen vad det kan vara samt, om och hur dem ska gå vidare nu. Vill bara att han ...

Av Emelie - 11 september 2012 21:55

Hade en riktigt intressant föreläsning idag om hållbar utveckling! Otroligt viktiga saker som togs upp! Tycker alla borde få en sådan här föreläsning. Framför allt alla som inte lyfter ett finger för miljön, genom att inte källsortera m.m. Förfärades...

Av Emelie - 2 september 2012 19:34

Varit på Skansen idag med älsklingen, Liam, Joan (Robins syster) och hennes son mikael :) kan ju bara tacka och buga då inträdet var gratis för medmera kunder och vi bjöds på fribiljetter till både tåg och viss karusell. Trevligt värre och nu är jag ...

Av Emelie - 21 augusti 2012 13:22

Just nu har vi riktiga lata dagar här hemma, njuter av ledigheten. L ska börja invänjas på förskolan igen nästa vecka så då ska jag vara med. Sedan börjar skolan efter det, och det är två kurser parallellt, bl.a. C- uppsatsen. Idag hade jag ovanligt ...

Av Emelie - 12 augusti 2012 18:32

Provar blogga via App i mobilen :) kan uppdatera lite om Liam som börjar bli så stor ...

Ovido - Quiz & Flashcards