LostTears

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Emelie - 7 juni 2010 20:33

Sommarlovet började ju bra, sjuk med feber osv. Drygt. Saknar älsklingen. Pratade förut med honom och hörde lillsparven i bakgrunden vilket fick mig att sakna dem båda jätte mycket. Börjar i alla fall bli bättre nu så får hälsa på dem senare i veckan. Blev dock lite överraskad förut när jag svarade när älsklingen ringde på mobilen (trodde jag) och en lite sparvell började prata med mig och sa att glassbilen inte skulle komma idag. Haha sötnosen, han frågar varje kväll när han skall gå och sova om den skall komma, antagligen för att han inte gillar den så starkt, speciellt inte när han ska sova. Men vi gick i alla fall ut och köpte glass från den för några veckor sen och då fick han en klisterbok som han tyckte om :) 

haha kom inte ihåg vilken dag det var.. det är som sagt sommarlov :P

Lyssnar just nu på Lady Gaga en av mina nya favorit artister. Jag har svårt att gilla en speciell artist eftersom jag oftast bara gillar en enstaka låt hos en artist men gillar flera av hennes låtar. Jaja ni får ha en trevlig kväll! Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards