LostTears

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Emelie - 26 juni 2010 11:27

Midsommardagen idag. Hade en trevlig midommarafton i nykvarn med Robin, Tony och lillsparven, vann inte på lotterierna men det är att man har roligt som räknas, som min kloka man sa XD haha. Och den lilla urgulliga sparven var riktigt gullig igår. Jag kom ned efter duschen i min kjol och robin säger först att jag ser ut som en (censurerat). Och sen kommer john in i rummet och tittar på min kjol och Ler strålande och utbrister "FIIIN Emi" och fingrar på min kjol. Sen säger han, "dansa nu?" Haha sötnosen är bara för rar. Sen hemma hos mamma så satt vi och åt och john petar på ann (syrran) med fingret och säger "ursäka mig, kan få macka?" Och vi blev helt paffa, så sött haha. Otroligt vad små barn snappar upp och lär sig fort Veckan har för övrigt varit bra jag har hämtat och lämnat sparven på dagis för robin fick genomgå en akut ögon operation men han mår bättre nu men ser forfarande dåligt och detta kan hålla i sig från 7-14 dagar. 

Idag ska vi hem till mamma igen på middag, Älsklingen har önskat mammas fläskfile och dill gryta med bandspagetti. MUMS, Sen på söndag blir det grillning hemma här hos robin och john. Sen någon dag mellan Månd-Onsdag ska jag va med en kompis sen på torsdag kommer robins kusin från england hit och hennes pojkvän och då är det engelska som gäller. :) Lite ringrostig är jag nog men det ska nog gå bra :) Trevlig Midsommardag! Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards