LostTears

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Emelie - 12 juni 2010 11:32

Idag ska jag ha födelsedags fika, ska bli trevligt, ska snart gå och göra tårtan eller tårtorna ska bli 2 faktiskt :) De vanliga gästerna kommer och robin och john :) Lillsötnosen som tjatat om att åka buss till fisken och fiskmamman. Haha han kallar min mamma för fiskmamman för att det är hennes fiskar och vi har ofta haft fisk yngel så då har han sagt att de är bebis fiskar och då har mamma blivit fiskmamman. Sötnosen blev dock inte glad igår när jag skulle hem från robin för att städa osv inför kalaset idag men jag sa att vi skulle ses i dag igen och då skulle han få åka hit till fisken, fiskmamman och få fika :) Sen ska jag ju med dem tillbaka hem idag så får vara lite mer med dem innan Robin har en barnfri vecka igen. Får se om jag får några presenter idag oxå, har fått kläder, en blomma, en skiva, en boll, och godis hittills. Inte för att det är viktigt men alltid trevligt :) Aja ha en trevlig dag nu, det ska jag ha! Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards