LostTears

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Emelie - 3 mars 2011 19:52

Flydde hemifrån för Mamma var sjuk med feber och ooont i kroppen, nu är hon ännu sjukare och styvfarsan har oxå blivit smittad så deras semester vecka är bortblåst och deras tripp till sundsvall i helgen. Nu sitter jag hemma hos Älsklingen som antingen har det "vanliga" problemen med magen, matförgiftning eller magsjuka. Tiden får utvisa. Vi fick ju SUR grädde på cafét igår och han åt lite mer än mig och är han känsligare än min mage när det gäller sånt så kan han vara matförgiftad.. Jaja jag stannar kvar hos älsklingen, det är ju bara som att välja mellan pest eller kolera :O . Fast influensa skrämmer mig mer än magsjuka, känns ju som man är lite van att kräkas efter den här graviditeten XD haha usch, hemskt att säga men så e de.

Juste John kom nyss STORgråtandes, varför? Glassbilen kom. Fattar seriöst inte varför han är så rädd för glassbilen?? Varannan Torsdag är det typ alltid likadant. Drf väntar vi  med att lägga honom tills den kommit eftersom han annars vaknar gråtandes när den kommer om han har lagt sig. Till sommaren får vi köra glassbils terapi elr nått och gå ut varje gång den kommer och visa att den inte är farlig. Förhoppningsvis växer han kanske ifrån det annars.


Natt gott folk. Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards