LostTears

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Emelie - 14 mars 2011 21:12

Idag är det precis en månad till BF (beräknad förlossning) den 14/4 <3

Jag och Robin önskar att han ploppar ut om 2-3 veckor eftersom Robin skall börja en utb samma vecka Liam är beräknad så för enkelhetens skull om jag skulle föda under dagen måste han ta sig tillbaka till stan igen någonstans ifrån stockholmsområdet och om går det fort ja då, sen är det en vecka han ahr John också...men aja vi får se han kommer när han kommer, så länge jag slipper gå över tiden. Morsans kusin har ju precis fått sitt första barn, hua 2 veckor över tiden drf hoppas jag att Liam är som jag och ploppar ut 2 veckor för tidigt XD Men att han är frisk och kry är allt vi önskar.

Nämen Usch nu är det dags att återgå till pluggandet igen. Natt Natt Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards