LostTears

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Emelie - 12 mars 2011 15:04

Är på bättringsväg nu tror jag. Har inte haft feber sen i går kväll. Hostan är lika jobbig som vanligt däremot o gör ont i bålet när jag hostar, och jag har blivit mer snuvig, halsen är lika tjock som igår och låter nästan lika illa på rösten. Däremot har jag ingen huvudvärk längre bara lite spända axlar, sover oxå gott om nätterna eftersom jag slipper febern. Myror/ont i benen till och från. Aja vi får se hur lång tid det tar och bli frisk, jag kommer säkerligen vara hemma på måndag i alla fall från skolan. Jag måste faktiskt säga att jag har respekt nog för andra människor att hålla mig hemma när jag är dålig, till skillnad från vissa. För andras skull och för min egen. Jag har haft lite ont bakom ögonen oxå dem senaste dagarna. Stressen för tentan kommer (inte krypandes) utan som ett vattenfall just nu, jag ligger efter i min planering eftersom jag inte räknat med att bli sjuk. Suck...suck. Förhoppningsvis ordnar det sig till slut. Ska snart hjälpa mamma med maten (köttfärssås och pasta) annars hade det blivit köttfärsbiffar blää :P sen ska jag försöka plugga lite o sen ta en siesta tror jag. Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards