LostTears

Direktlänk till inlägg 29 juni 2010

Härliga sommar!

Av Emelie - 29 juni 2010 19:52

Idag var jag med Sofie :D Trevlig värre vi gick på stan och käkade, tyvärr hade jag lite problem med min mat som typ var luddig, usch växte på den, bägge gångerna. Tills sist fick jag pengarna tillbaka, bra service i alla fall! :) Mat håller inte så länge i denna tropiska värme. Handlade lite saker på stan (schyy)  . Sen gick jag till syrran efter det och var där en stund sen hem. Gick till sofie, ner på stan, tillbaka till sofie, till syrran och sen hem, puh.  Och sen hade typ hela dagen gått. Sov en stund (somnade fyra imorse och upp vid tio) och köpte sedan glass av glassbilen, haha vad folk stirrade när mamma och jag köpte 8 pack glass inför sommaren nu haha. De som var där frågade om vi skulle ha kalas, men nej. Då frågade ett barn hur många vi var i familjen, då svarade mamma 4. och vilka blickar vi fick HAHA.

Har sett klart alla säsonger av charmed nu  förresten, alla åtta, ska fortsätta se på mcleodsdaughters som jag hade påbörjat innan charmed. :) Trevlig kväll! Xx Ems xX

 
 
Ingen bild

syrran

29 juni 2010 20:25

hehe kan tänka mig att ni fick en hel del blickar på er... puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 september 2012 22:29

Ligger i sängen, aptrött. Vill sova, kan inte sova. Robin ligger nämligen på akuten för att någon small in i hans vad/dåliga knä på fotbollen idag. Väntar på svar från röntgen vad det kan vara samt, om och hur dem ska gå vidare nu. Vill bara att han ...

Av Emelie - 11 september 2012 21:55

Hade en riktigt intressant föreläsning idag om hållbar utveckling! Otroligt viktiga saker som togs upp! Tycker alla borde få en sådan här föreläsning. Framför allt alla som inte lyfter ett finger för miljön, genom att inte källsortera m.m. Förfärades...

Av Emelie - 2 september 2012 19:34

Varit på Skansen idag med älsklingen, Liam, Joan (Robins syster) och hennes son mikael :) kan ju bara tacka och buga då inträdet var gratis för medmera kunder och vi bjöds på fribiljetter till både tåg och viss karusell. Trevligt värre och nu är jag ...

Av Emelie - 21 augusti 2012 13:22

Just nu har vi riktiga lata dagar här hemma, njuter av ledigheten. L ska börja invänjas på förskolan igen nästa vecka så då ska jag vara med. Sedan börjar skolan efter det, och det är två kurser parallellt, bl.a. C- uppsatsen. Idag hade jag ovanligt ...

Av Emelie - 12 augusti 2012 18:32

Provar blogga via App i mobilen :) kan uppdatera lite om Liam som börjar bli så stor ...

Ovido - Quiz & Flashcards