LostTears

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Emelie - 10 januari 2011 18:43

Varit med min älskling i helgen :D VAr såklart även med lillsparven. Vi drog till funhouse så lillen fick leka lite. Annars har vi haft en trevlig helg och aktiverat oss varje dag. Igår följde älsklingen med mig hem och sov här :) Men nu är det tenta plugg för hela slanten som gäller. Suck. Har pluggat i helgen också men nu lär det bli flera timmar framför datorn denna vecka då tentan skall in nästa måndag och jag är inte klar med litteratur delen ens. Sen på fredag kommer älsklingen för han skall hjälpa mig och brorsan att byta rum. Han, brorsan och mamma kommer få en del möbler att lyfta, jag får ta de lätta sakerna. Skall bli skönt att komma i ordning i ett större rum och ställa iordning Liams saker också. Sen fyller ju morsan år så ska ha kalas på lördag, inte mkt tid till plugg inte. Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards