LostTears

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Emelie - 26 januari 2011 18:54

Varit i skolan idag. Det flöt på, var inte lika ansträngande som igår för då höll jag verkligen på att krypa ur skinnet, kunde inte sitta still och vet inte vad det var riktigt. Men idag gick det bra som sagt, dessvärre går timmarna och dagarna så piiiip sakta när det är skola osv men när jag är med älsklingen och gör annat roligt går tiden för fort! Lovar att helgen kommer gå fort bara för att jag skall vara med älsklingen :/ Aja var på stan idag annars, hittade lite modellera till lillsparven som han och jag kan bygga med när han är hos Älsklingen nästa gång. Sen så träffade jag ju Älsklingen Robin, och hans pappa på stan så gick vi och käkade lunch, drog snabbt till affären, och sen åkte jag hem. Är trött idag, fast jag sov så bra inatt vaknade bara en gång i morse för att jag var pigg men beslöt mig för att sova en timme till. Skulle vilja gå och sova nu, men ska nog lägga mig tidigt ikväll istället. Var faktiskt härligt att vakna rätt utvilad på morgonen. :P Natt Natt Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards