LostTears

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Emelie - 16 januari 2011 21:29

Idag blev tentan inskickad, jag har ordnat med lite små saker och imorgon gäller det att gå upp tidigt för att lämna in tentan, sen skall jag hem och sen ner på stan igen och träffa älsklingen och sen sova hos honom. Får träffa lillsparven, han har två julklappar som han inte hunnit öppna ännu från min moster och min syrra som har legat under granen ett tag :P 

Har förresten firat mamma i helgen och älsklingen var här och sov torsd-lördag. Han hjälpte till att byta rummen så nu har jag det stora sovrummet :) jaja ska lägga mig i en av sängarna, tror det blir älsklingens säng XD och fortsätta se filmen jag började titta på förut. Kanske kommer jag i säng i tid oxå då om jag stänger av datorn :P hehe. Natt Natt Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards