LostTears

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Emelie - 1 november 2010 08:49

Igår hade jag en riktig sovdag sov hela dagen typ :P hehe hela tiden på Robin oxå :P han e mjuk :P hehe. Får se hur det blir idag och i veckan, kanske måste börja äta järntabletter, vilket tydligen är vaanligt för gravida. Jajja läkartid snart sen blir det att dra till praktiken. Skulle vara skönt att göra som en del och vara hemma denna vecka från praktiken eftersom det är "lov" elr barn/en del barn har lov och skolan kan tekniskt sätt inte tvinga på oss praktiken denna vecka men lilla duktiga jag går ändå :P haha bäst det eftersom jag alltid brukar ha ovanan att bli sjuk under praktiken, dagis förkylningar osv, så för att slippa ta igen om jag måste stanna hemma pga sjukdom så jobbar jag in denna vecka. Sen om jag inte blir sjuk är det ju bara en bonus att jag varit där lite extra :P Ska försöka hålla mig frisk, bra handhygien, dricka actimel och äta vitlök :P haha Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards