LostTears

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Emelie - 18 november 2010 19:22

Kände Liams första spark i morse. Eller faktiskt den första som jag kunnat identifiera som en spark dem tidigare trodde jag var något annat. Varför? Jo för att jag läste att sparkarna känns som fjärilar i magen elr bubblor. Bull säger jag det är gaser, sparkarna känns inte så. Vaknade ur min dröm och tänkte säga till Älsklingen att inte trycka så hårt på min mage (det var inte hårt men ändå) men så upptäckte jag att hans hand låg mycket högre upp än där "trycket" kom ifrån, vilket kändes mer som ett litet sug från insidan av kroppen. Typ som en dammsugare på svagt sug som man sätter upp mot livmoderväggen. Typ så, det är den bästa beskrivning jag har. Den påminner om allt annat är fjärilar och bubblor. Vilket jag skulle säga snarare är gaser dem känner än en spark! :P Sen var vi på solna karolinska på ett till u-ljud, hjärtat såg bra ut :D Fick ännu mera fina biler, en profil från envisa Liam och även en fot och lite framifrån bilder :P Han är en riktig liten sparvell, vägrar ligga still för länge :P haha Natt Natt gott folk! 

Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards