LostTears

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Emelie - 13 november 2010 14:25

Lördag idag, helgen blev inte som planerat då jag åkte till älsklingen i torsdags och i fredags på praktiken fick jag veta att John hade feber så det var bara att hämta mina saker efter dagens slut och få skjuts hem. Så hemma hade jag lite kräk dags och sen åkte mamma, urban och jag ner på stan och åt på pasta huset :D mums..! Sen köpte vi godis :D Och mamma och jag hade lite mys då vi låg och tittade i katalog tillsammans tills jag inte kunde hålla mina ögon öppna och gick o la mig kl nio. Imorse kom moster och dem drog ned på stan och jag stannade hemma och slappade, nu har syrran kommit och vi ska alla äta middag sen tsm och ha familjekväll med sällskaps spel. Det var länge sen men inte ovanligt i våran familj. :D Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards