LostTears

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Emelie - 9 november 2010 18:48

Vilket resulterar i en seg, trött och oftast irriterad jag med nack, axel och huvudvärk. Därför som jag inte skriver så ofta just nu på bloggen. Har ju praktik ute på förskolan nu, det tar på kroppen. Måste verkligen boka den där massage tiden så jag kan gå på den när vfun är slut. Hon måste få klämma och trycka bort mina knutor så jag slipper ha ont sen när magen växer och blir tyngre.


Sitter annars just nu och äter choklad kaka och dricker julmust, eftersom jag upptäckt att det inte är koffein i julmust :D Har ju slutat helt med koffein sen jag fick veta att jag är gravid, dels för att det inte är så nyttigt, men mest för att det typ ökar risken för missfall. Så slutat helt med Cola, OTROLIGT jag som typ var beroende av det men när jag blev gravid så gick det hur lätt som helst att sluta, innan dess var det svårt och jag föll tillbaka hela tiden :P Sen har jag ju aldrig druckit kaffe så de e inga problem, men har däremot slutat med te oxå. Kan säga att mina tänder är vitare än någonsin tidigare haha XD Natt Natt Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards