LostTears

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Emelie - 14 november 2010 17:36

Haha aldrig förstor för att skriva önskelista :)


Min önskelista

Mobil (Sony Ericsson, ej abonnemang, minst 3.2 mpx kamera, flipp flopp mobil)

Pengar

H&M presentkort

Chelsea halsduk

Tröja (bebis tryck på magen)

Bok- mina första år (baby bok, fin och tjock)

Filmer

Eclipse

Bones säsong 5

Ghost whisperer säsong 4

One tree hill säsong 6

Mysteriet på Greveholms slott (film julkalender)



Hehe julkalendern var den bästa som gått och skulle nog allt vilja se den igen, om inte annat för att de senaste årens julkalendrar har varit crap. Borde visa dem gamla i repris istället!!

TIPS för er som kikar just i syftet för att veta vad jag önskar mig (orkar ju inte tala om för alla jag ska byta med vad jag önskar mig), tala med Robin, elr Mamma så det inte blir förväxlingar och går inte det SPARA KVITTOT så jag kan byta om jag råkar få två av något. Men en rekomendation är i så fall att köpa ngt som det inte gör ngt om jag får flera av såsom presentkort :P

hehe tack för mig :D

Ovido - Quiz & Flashcards