LostTears

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Emelie - 22 november 2010 16:54

Hehe vill att det ska vara helg nu så jag och älsklingen kan gå och köpa lite julklappar :P Dessvärre så går ju mkt förkylningar och snart kommer väl vinterkärksjukan igång på riktigt och när man praktiserar på förskola så känns det ju som man ligger rätt pyrt till än om vi bara gått i skolan. Har däremot bara två veckor kvar så hoppas på att jag får hålla mig frisk. Har läst att immunförsvaret ska vara mycket sämre när man är gravid men jag har däremot kännt tvärtom. Antagligen för att jag äter oftare och dricker kanske lite mer vatten och det har tydligen gjort mycket för mig, förut var jag ju typ sjuk varje månad nästan men förra året till sommaren började det trappa ned men blev jag sjuk förra året så var det en ordentlig förkylning med feber osv o bl.a nässelfeber som jag hade oxå. Nu har jag ju sluppit vara sjuk sedan en dag i juli då jag var lite sjuk o innan det minns jag inte när jag var sjuk senast. Får hoppas jag håller mig året ut utan sjukdommar det skulle ju vara toppen! :D Är inne i femte månaden BTW :D Tidigt i säng ikväll, är trötter idag. Trevlig kväll! Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards