LostTears

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Emelie - 12 december 2009 23:14

Snart är det söndag :( alltid tråkigt för sen kommer måndag (skol/jobbdag) vilket gör att hela söndagen blir förpestad :O men kanske ska älsklingen sova hos mig, får se han börjar bli förkyld och jag får inte bli sjuk igen! Får absolut inte missa redovisningen i E-tuna för då måste jag ta igen den nästa år tror jag :O Nej ska gå o titta tv nu med sötnosen. God natt Xx Ems xX

Av Emelie - 12 december 2009 20:22

Hej hopp! Gårdagen var en jätte bra dag, drog till skolan (grupprummet) och arbetade med tjejerna. Älsklingen som fick en tid  hos läkaren behövde en barnvakt och John fick komma till skolan och sitta med oss tjejer i grupprummet när vi arbetade med vårat tema. Dem tyckte det var jätte trevligt och han var så söt och sen tyckte dem att det tråkigt när han skulle gå igen, när pappa var klar 30 min senare. John var så snäll men väldigt blyg    Sen var älsklingen så underbar att han gick och köpte lunch till mig mums, nudlar och kyckling wok    Sen så pluggade vi hårt nere i grupprummet tills jag drog hem till älsklingen. Det snöade på vägen hem    Vi hade det trevligt resten av kvällen och drog en sväng till affären.


Lördag, lunch med nästan hela robins familj. God mat   Sen drog vi till affären och jag träffade pappsen   Saknat honom, har inte hört av varandra på jätte länge, men i januari ska Robin och jag bo i hans stuga det är mysigt. Sen ses vi till jul då vi ska fira tillsammans. Nu ska jag gå och värma mig i Robins säng pga. att varm vattnet i duschen tog slut   


                                               Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards