LostTears

Alla inlägg den 31 december 2009

Av Emelie - 31 december 2009 00:33

Ja lost det är precis vad jag har varit, från bloggen i alla fall. Köpte ett eller två nya spel i måndags med älsklingen och har sedan dess varit helt inne i spelen:P haha det var länge sen jag fördrev tiden på det här sättet framför datorn:P onyttigt och inte bra :O :P men men imorgon är det nyår och älsklingen kommer hit :D Förhoppningsvis har jag ork och lust imorgon att lägga in jul bilderna från mobilen och kameran på datorn så jag kan lägga upp några bilder. Sen till helgen ska älsklingen och jag ut till farsans stuga och slappa, en bra start på det nya året :) Ska lägga mig och läsa nu, läser den tredje boken ljudet av ditt hjärta, fick sådan lust efter bion att läsa fortsättningen. Lika mycket som jag är sugen på att se säsong 8 av mcleods döttrar men får vänta innan jag kan köpa den, har ju tandläkaren i jan, vilken mardröm det kommer bli (inte för att jag har tandläkar skräck, har ju haft tandställning) utan för att jag inte vill veta hur många hål jag har och hur många tänder som behöver lagas, för nu kostar det ju för mig att gå till tandläkaren :(

Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards