LostTears

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Emelie - 27 december 2009 10:57

Idag är jag med bjuden på middag hos Robins morbror så vi håller på att göra oss i ordning, ville bara berätta om gårdagen. Jag, älsklingen, moster och dem nyförlovade åkte till heron och såg New Moon :D Så bra :D Jag tycker inte kritiken som den fått är rätt, har man läst boken så vet man vad filmen kommer att handla om så då behöver man inte ha andra förväntningar, man kan ju inte klaga på att filmen utspelar sig efter bokens handling ? :S Aja jag tycker den var bra och det är huvudsaken funderar på att läsa om bok tre nu så jag kan uppdatera mig lite om vad som komma skall :) Kommer inte på om det var något mer som jag skulle berätta men bilder från julhelgen kommer förhoppningsvis imorgon :) Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards