LostTears

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Emelie - 16 december 2009 22:52

Dags att sova snart, tänkte lägga mig i tid vid tio men det blev inget av med det, ska göra mig i ordning nu men kommer säkert inte sova förrän efter tolv ändå. Kommer bli kort skoldag imorgon bara lite repetion inför redovisningen. Blir tidigt upp på fredag fattar inte hur jag skall orka gå upp. Natt Natt Xx Ems xX

Av Emelie - 16 december 2009 16:31

Skola idag till typ 13 max vi är typ klara ska bara öva in och ta tid på hur lång vår redovisning blir får vara max 25-30 min får tala ca 4 min per person. hade huvudvärk imorse, nu har jag bara ont i axlarna, behöver massage :O eller min vetekudde som brann upp i micron och pajade micron :( Inte var det mitt fel ialla fall som tur var:P Behöver i alla fall en varm vete kudde på mina axlar :( har "ont" i halsen oxå, mest på morgonen men idag har det varit som mest. Nyser mkt oxå och hostar då och då inte så mkt. Typiskt att robin och dem skulle smitta mig, jag var ju nyligen sjuk :@ Jaja vill i alla fall vara kry på fredag och frisk över julen :D Får hoppas och hålla mig borta från sjuklingar. Har nyligen städat hos min dvärg hamster Bella och städat min del av badrummet :P Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards