LostTears

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Emelie - 13 december 2009 17:20

Familjen hämtade upp mig hos älsklingen, jag tyckte det var bäst att han stannade hemma så han kan bli frisk istället och inte smitta ner mig:P Vi åkte ut till byhålan och fikade hos moster som nyligen fyllt år. Sedan åkte vi hem och jag har suttit och skrivit i mitt block sedan dess. trevligt hade vi på hemvägen då syrran och jag satt och nynnade på jul låtar så skulle man gissa vilken det var, mamma och brorsan hjälpte också till att gissa, precis som gammla tider :D Älskar min familj<333

 och min älskling som också är min familj <333 :D Mycket till lucia firande blev det inte, tog lite lotter i byhålan men inte vann jag något, fick mammas vinst dock en idol skiva. haha. Trevlig lucia :)  Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards