LostTears

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Emelie - 18 december 2009 22:10

Denna dagen har varit ett enda kaos. Skulle ta tåget från syd 6:46 det tåget blev inställt, nästa tåg skulle gå efter 7 halv 8 nångång och blev försenat till 8:06 Då satt vi på tåget till stora skolan, sen i e-tuna var vi så klart försenade och fick vänta lite med att komma in men kom in sen mitt i en redovisning. Fram till lunch gick det relativt snabbt, på lunchen spiller jag omkull min julmust inte kul! Sen efter lunchen var det plötsligt vi som skulle redovisa blev precis 20 min så det var bra :) sen när alla andra skulle redovisa fick man plötsligt välja om man ville förbereda sig o då ville alla ha ca 10 min innan så då fick vi springa ut mellan varje redovisning :O Vi blev rejält sura på det. Sen tog det längre tid än 10 min ibland. Under de sista redovisningarna var jag så trööött, inte på ämnet men pga. dålig sömn och att bara sitta stilla. Alla ville bara hem! Sen kommer vi till stationen kvart i 5. tåget är inställt!  Vi (jag och en tjej kompis) rings upp (av tjejer i vår grupp) och får skjuts till läggesta, där ser vi att tåget som vi skulle få tagit i från e-tuna 18:13 är försenat i från läggesta nu då till 19:12, TUR att vi fick skjuts därifrån annars hade vi varit hemma inatt om ens det. Därifrån hämtas vi (tre stycken tjejer nu) upp av en pojkvän och jag får skjuts nästan ändå hem. Var hemma strax innan 19, åkte till affären och storhandla inför julen med familjen vrålhungrig som jag var. Kom hem och åt mat 21:40. En lååång dag! Nu är jag trött och skall nog se en film snart. Tack så mkt tjejer för ett härligt tema arbete och för allt idag:D
Trevlig helg! Xx Ems xX


(p.s. tiderna är ungerfärliga, minnet sviktar lite efter en lång dag:P)

Av Emelie - 18 december 2009 05:40

Tidigt uppe, är väldigt trött. ska försöka hålla mig vaken på alla redovisningar idag:P Har satt ihop en väldigt fin utstyrsel dock, ovanligt för mig haha. har ett par snygga svarta byxor på mig och en röd långärmad och ovan på det en svart skjorta, blev väldigt snyggt för en gång skull:P haha Trevlig dag! Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards