LostTears

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Emelie - 21 december 2009 22:16

Som rubriken säger, sparven har afte blåsor i munnen och gråter för att det gör ont och han vill ha närhet, blir bara nöjd när han får sova i pappas säng. Vet inte hur det ska gå och sova där nu, får försöka flytta över honom till spjälsängen när han somnat djupt. Men han är ju lik robin på det planet och sover sällan djupt. Uppdaterar imorgon hur det gick, det är synd om sparven :( puss på sötnosen nog vet vi hur det känns att vara dålig o vilja ha närhet. Xx Ems xX

Av Emelie - 21 december 2009 21:12

Är hos älsklingen nu har duschat, (med varm vatten denna gång:P) Ska fixa lite på datorn medan älsklingen är nere och pratar med sin mamma, sen ska vi mysa. Hehe, men först busa, han skall få igen för alla retningar han gav mig på stan förut, haha. Nu kommer han! Ha en trevlig kväll! Xx Ems xX

Av Emelie - 21 december 2009 11:16

Ja idag har jag inte hunnit göra mycket. Tvättar just nu, och mitt fönster har blivit fixat. Trots alla mina ansträngningar att hålla mig borta från förkylningar har jag tydligen inte lyckats, den där konstiga känslan i halsen var tydligen försmaket på en förkylning för nu är jag snuvig och lite hostig. jag har aldrig varit sjuk över julafton och önskade att jag skulle slippa det i år med men sådan tur verkar jag inte ha (fast det är i för sig inte julafton än;) kanske har jag tur). Vill ju inte bli sjuk i år över julen heller eftersom min gammelmormor ska fira med oss och det tror jag aldrig hon har gjort inte över julen i alla fall och hon fyller ju snart 90 så vill vara frisk för hennes skull. :) Skall ned på stan idag med älsklingen sen och lille sparven :) Vi har lite ärenden att utträtta på stan men det blir först när jag är klar med tvätten :P ha en trevlig dag!                               Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards