LostTears

Alla inlägg under december 2009

Av Emelie - 8 december 2009 21:16

Som lovat kommer äntligen bilden på mitt juliga fönster :) och en bild på underbara sparven :D <333

     


                                        Xx Ems xX

Av Emelie - 8 december 2009 19:29

Kom på vad jag skulle säga, vill bara berätta om en godsak jag köpte på stan det är en stor muffin täckt med god choklad och sen kolabitar på toppen, inuti är det krämig kola. Vilken kalori bomb men det är den värd, mums:)


Till saken, fick veta för några månader sedan, typ i somras och vet inte om jag skrivit det men jag har två halvmorbröder (en är inte vid liv) och en halvmoster. Samt att jag fick veta idag att minst en av dem har barn så jag har kusiner jag inte visste om. Häftigt, spännande men också tråkigt att inte veta vilka dem är, kanske går förbi dem på stan eller i någon byhåla utanför stan utan att veta att vi är släkt :O

                                             Xx Ems xX

Av Emelie - 8 december 2009 18:51

Sitter i rummet o käkar apelsin, mums. Har fixat de sista julklapparna har bara en extra till älsklingen kvar nu. Skönt snart är det jul och tema arbetet känns äntligen som det börjar gå framåt.


Det är väldigt jobbigt att sitta inne med hemligheter som man inte kan berätta riktigt ännu. Har nästan hållit på att försäga mig, men det är bara för att det är en trevlig hemlis :) men snart så :)


Det var något mer jag skulle säga men minns inte i skrivande stund. kanske kommer jag på det senare:P Trevlig kväll Xx Ems xX

Av Emelie - 7 december 2009 13:59

Skola idag, sitter hemma just nu och pluggar lite på tema arbetet, har kollat upp mina källor osv, skall läsa igenom arbetet so far och sen skall jag titta på Mcleods döttrar. Ha en trevlig dag :) Xx Ems xX

Av Emelie - 6 december 2009 14:35

Idag är det söndag och jag ska hem från älsklingen, det är bäst så eftersom jag måste plugga ikväll och få en del gjort. Men jag ska komma senare i veckan så jag får umgås med båda mina favorit killar :) Har saknat att leka och busa med sparven/johnnyboy. Annars har inte så mkt hänt idag, vi har sovit länge idag och älsklingens mamma hade gjort mat lagom till att vi steg upp :) Ska spela lite guitar hero med älsklingen nu. Ha en trevlig eftermiddag! Xx Ems xX

Av Emelie - 5 december 2009 20:01

Idag har vi varit hem till mig en sväng och sen fick vi skjuts hem till robin efter en sväng på maxi.


Igår blev jag jätte glad då jag fick höra av Robins syrra att jag räknas till familjen :D blev verkligen jätte glad :D Hon är verkligen snäll :) Ska plugga körteori med Älsklingen nu. Ha en trevlig Lördag, det har jag haft :) Xx Ems xX

Av Emelie - 4 december 2009 18:26

Var bort till Moraberg med älsklingen och han köpte lite julklappar och jag var med på en :) Sen bytte jag däremot mina hörlurar som börjat glappa till en ny sort.(hoppas dem håller längre) Sen köpte jag godis för pengarna som blev över. Slog sedan in julklapparna som jag köpte i Torsdags. Sedan fick vi skjuts hem till Robin av min styvpappa. Nu är jag hos älsklingen för första gången på 3 veckor och 5 dagar. Saknat hans säng haha den är så stor och sover så bra i den:) kanske beror det oxå på att jag sover bredvid min älskling oxå:P Ska gå och vara social med älsklingen nu som slår in julklappar:P Xx Ems xX

Av Emelie - 3 december 2009 17:04

Den här veckan har gått såå snabbt, bara försvunnit. Som tur är ska jag tillbringa resten av veckan med älsklingen <333 har varit i skolan idag medan Robin var hemma hos mig hehe. Ska gå och umgås med honom nu sen ska vi laga mat och sen ska vi slå in julklappar som vi köpte igår. Xx Ems xX

Ovido - Quiz & Flashcards