LostTears

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Emelie - 3 oktober 2009 20:56

Känner mig just nu lite fundersam, men ändå lite förvirrad, nyfiken, och skraj :O Imorn kanske allt är lite klarare får se:P Sitter just nu och lyssnar på love story av taylor Swift, samt tittar på Bones:)

Av Emelie - 3 oktober 2009 20:28

Har skaffat en sån här fin gästbok ni får gärna skriva där om ni har frågor som inte rör något ämne som jag skrivit om  på bloggen :) eller om ni vill veta något men inte orkar kolla igenom alla inlägg :P Ha en trevlig Lördags kväll!

Av Emelie - 3 oktober 2009 17:20

Gick hem från Älsklingen idag, i detta underbara väder!!! Blev dyngsur om fötterna så fick gå in hos syrran och låna nya strumpor och skor. Funderade på vägen hem över ett par nya dojor. Tyg skor just nu är inte så bra. Men jag behöver ett par höst/vinter dojor som förutom ska tåla vatten även ska tåla kyla så vet inte riktigt vad för skor det skulle kunna vara som man kan köpa:/ När jag kom hem var jag lite blöt i en sko och strumpa men det var så mycket bättre än tygskorna! Men ännu roligare är att jag kommer hem och får veta att brorsan har feber och är förkyld! Kul värre. Får sitta isolerad på mitt rum haha. Ha en trevlig höst kväll i detta underbara väder!

Ovido - Quiz & Flashcards