LostTears

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Emelie - 6 oktober 2009 19:30

Har idag suttit vid datorn och spelat och samtidigt pluggat. Gått jättebra är snart klar med min tredje bok, har 6 st böcker kvar dock + en som jag måste köpa. Fast dem som jag är nästan klara med dem har jag ju läst nästan allt i böckerna tidigare och dem andra böckerna har jag läst något ur eller inget alls så dem kommer ta längre tid att gå igenom. :/ Men men, mår bättre idag, inte så mkt feber och inga myror i benen och nästan inget ont i halsen. Ska vara hemma imorgon från skolan, fast vi som skulle tala om bloggar imorgon:( Men vill inte smitta någon annan och vill inte riskera att bli mer sjuk eller sjuk igen. Brorsan är fortfarande lite mer sjuk än jag och mamma börjar bli lite krasslig nu. Kanske blir jag som får åka till älsklingen i helgen istället om dem här hemma fortfarande är sjuka. Saknar min älskling massor <3333 Nu ska jag titta lite på grannfejden och plugga lite mera, så ha en trevlig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards