LostTears

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Emelie - 16 oktober 2009 21:54

Mina prover som jag gjorde, allt såg helt bra ut ligger till och med på en duglig nivå med trombocyter:O det var nog ett tag sedan. Ligger på 176 nu lite mer än dubbelt så mkt än sist:D Ha en trevlig kväll!

Av Emelie - 16 oktober 2009 19:07

Jag har haft en massa tid idag till att fundera, har funderat på orden jag älskar dig. Robin och jag säger dem till varandra dagligen, flera ggr. Många säger att nej man sliter ut det, det får ingen innebörd, det blir en standard fras, men det där tror inte jag på. Jag säger så här, så länge man varje gång säger det, och menar det och säger det så det har en innebörd, inte bara som i en hälsningsfras utan så länge man verkligen menar det, tycker jag man kan säga det till varandra hur mycket som helst, hur många ggr som helst ,flera ggr under samma dag, för alltid. Så vill bara säga:  


Älskar dig Robin, du är luften jag andas, du är den mitt hjärta klappar för, Du är den som jag älskar av hela mitt hjärta. Du är min själsfrände, ödet förde oss samman trots alla hinder, Du är den jag vill leva mitt liv med, du är den underbaraste kille och den sötaste possum, du är min och jag är din, vi tillsammans för alltid <333

Av Emelie - 16 oktober 2009 18:58

Ja här sitter jag nu, med mindre ont i huvudet i alla fall. Jag fick inte behålla saften den var en no no, sen åt jag en våffla sen gick jag o la mig, så den fick jag i alla fall behålla! Nu äter jag lite mer våffla och dricker mjölk men varsamt:P vill må superb imorgon så jag kan gå till älsklingen saknar honom, vi som skulle ha myskväll och se film och äta gurk/morotstavar och dipp ikväll! Surt värre nu får jag ligga ensam i min kalla säng utan att kunna läsa, se på film och knappt sitta vid datorn. Fy bubblan säger jag bara, måste nog börja ta hand om mig mer, unna mig en massage då och då hos en riktig massör istället för att tigga 5-10 min av syrran, älsklingen eller brorsan då och då. Jag har ju iför sig börjat använda ryggsäck igen istället för remväska eftersom det tar på axlarna. har nämligen ont i dem oxå idag så vet inte om det är migrän jag har, eller biverkningar från doktorn igår, för mkt axel och nack problem eller om det är den där hemska goda kycklingmackan jag åt igår.. hm många faktorer. Men mamma tror inte det är migrän eftersom jag kan sitta uppe till och från och så. Bara det inte är magsjuka!!:O

Av Emelie - 16 oktober 2009 15:53

Jaha började dagen med huvudvärk, klockan var då halv fem när jag vaknade. Tog brustablett men huvudvärken försvann inte. Blev värre, började må illa och fick inte behålla brustabletten. Springer på toa och kräks fram till klockan sex då jag somnar om och försöker äta fil, får inte behålla den, päron icke sa nicke, läkerol sällan, vatten no no. SÅ här sitter jag hungrig, less och sur. Vill inte ha ont i huvudet, kan inte ta tablett för den får jag inte behålla, missat en hel dag med älsklingen och hamnat efter i mitt läs schema samt missat en redovinsnig i skolan som jag kommer få ta igen! Dricker saft just nu hoppas på att få behålla den så kanske jag kan äta lite sen, la mig ju hungrig inatt, typiskt! Aja nu ska jag inte älta min dååliga dag! Ha en bättre dag än mig!

Ovido - Quiz & Flashcards