LostTears

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Emelie - 25 oktober 2009 18:32

Idag sov jag inte så länge eftersom jag bett mamma att väcka mig för att jag skulle plugga lite idag, så har pluggat lite, eller en del i alla fall, är snart klar med en till bok, har 3 kvar sen. Skrev även klart ett arbete som ska ha varit inne redan, sen utförde jag ju den igår så. Sen har jag lite rest uppgifter klart så ska göra dem sen när jag läst klart böckerna. Har ju tenta på torsdag :( sitter just nu och lyssnar på taylor swift, mm den här låten som jag lyssnar på just nu är bra, som sagt kan relatera till mkt i hennes låtar även om inte allt till varje ord stämmer, sen är det ju en tolknings fråga. You`re not sorry.

Ska se på ghost whisperer nu har ju köpt säsong 3 nu. Sen har jag ju värsta bra pluggschemat just nu hehe, jag läser 4 sidor i boken, sen ser jag ett avsnitt sen läser jag 4 sidor till. Sen ser jag ett avsnitt och läser 4 sidor till. hehe har 50 sidor kvar i boken så det kommer ju inte riktigt funka men ska läsa lite mer sen innan jag lägger mig oxå. Skriver nog mer senare. Ha en trevlig kväll!


You´re not sorry, no, no.

Ovido - Quiz & Flashcards