LostTears

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Emelie - 10 oktober 2009 19:50

Sitter och pratar med Robin just nu, har ylat lite till taylor swift. Tänkte lägga upp lite bilder.

Den här bilden är tagen för två veckor sedan otroligt va. Smultron!!


En bild på mig och Johnny boy, saknar honom får träffa honom nu i veckan<333


Saknar min älskling oxå mysse ;) <333




Av Emelie - 10 oktober 2009 15:03

Igår kväll spelade jag spel med familjen, familje geni:P Syrran och hennes killkompis vad oxå med o spelade.


Sen idag så var moster, jag och mamma, iväg på loppis jag hittade lite roliga saker där till johnny boy:) Annars hittade vi inget. sen så köpte vi mat o dylikt sen åkte vi hem och nu sitter jag här:P Trött och slut, skulle gärna gå och vila ett tag men då blir man ju ännu tröttare:P  skriver nog mer senare. Ha en trevlig lördagskväll!

Bjuder på en bild på mig i mitt stökiga rum, tagen idag:P

 

Ovido - Quiz & Flashcards