LostTears

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Emelie - 9 oktober 2009 15:24

Skola idag, gick bra vi fick klippa och klistra en fisk. Fisken talade om saker om oss, tex vad vi gillade för årstid genom färgvalet av pappret till fisken, (sommar på min) prickar och ränder osv talade om andra saker som vi klistrade på fisken. Denna övning var att vi gjorde glyfer tror jag det hette, + att det här var en sorts lektion man kan ha.

  Jag kan förklara lite till min fisk. Färgen gul talar om att jag gillar sommaren bäst, ränderna på fisken är min familj. (tolka som man själv vill) Den tjockare randen är jag då sen till höger är min familj här hemma. Längst till vänster de två ränderna är min halvbror och min pappa och den lila och gröna randen bredvid min rand är Robin (älsklingen) och johnnyboy. Det var väl det mest intressanta :) Den lilla triangeln representerar Bella min dvärghamster:P


Samt :(

Okej så varför en ledsen min då? Jo för Älsklingen är magsjuk och då kan vi inte ses i helgen:*( Saknat honom och längtat, men nu får jag vänta tills mitten av nästa vecka innan vi kan ses :( Puss på älsklingen krya på dig <333

Ovido - Quiz & Flashcards